MAKLUMAN PENTING

Untuk makluman para agen dan pelawat. Ezbiztopup telah berpindah ke website baru iaitu www.ezbiztopup.com. Maklumat terkini semuanya ada dalam website tersebut. Harap maaf di atas segala kesulitan.

Konsep MLM dalam bisnes topup



Siapa kata konsep MLM membebankan dalam bisnes topup. Setiap orang boleh menilai tentang satu perniagaan MLM itu tetapi dengan bisnes topup ini ia merupakan satu pendekatan yang baik dan menguntungkan. Saya bukan merujuk kepada bisnes MLM yang lain sebab apa, kebanyakkan bisnes MLM yang paling banyak di Malaysia mengenakan yuran pendaftaran yang tinggi serta perlu maintain setiap bulan. Perlu ada jualan produk, perlu bayar yuran dan macam-macam lagi. Kalau itu yang dimaksudkan mungkin ia satu bebanan. Tetapi dengan bisnes topup di EzBizTopup sama sekali tidak sama dengan konsep MLM yang lain.

Ada syarikat bisnes topup lain menawarkan kepada agen untuk mendaftarkan agen di bawah mereka maka mereka akan mendapat komisyen jika mereka berjaya mendaftarkan agen yang baru. Hanya itu saja untung yang mereka akan dapat sekiranya mereka mendaftar agen baru di bawah syarikat, diberikan komisyen untuk satu kali pendaftaran. Di EzBizTopup anda sendiri berpeluang mendaftarkan sendiri agen di bawah anda dan yuran anda yang tetapkan sendiri. Anda bukan saja berpeluang mendaftarkan downline anda sendiri malah dapat komisyen hasil jualan mereka. Sekarang anda sendiri boleh menilai pelan pemasaran siapa lagi menguntungkan.

Untuk pengetahuan anda, dalam bisnes topup anda mendapat untung secara real-time business. Anda telah membeli modal dari syarikat dengan diskaun yang telah diberikan, pelanggan membeli topup dari anda dan duit terus dibayar kepada anda. Contoh: Pelanggan membeli topup RM10 dari anda, diskaun syarikat adalah sebanyak 3% untuk Celcom (sebagai contoh). Dalam akaun topup anda hanya akan dipotong sebanyak RM9.70. Anda sudah untung 30 sen. Kalau 10 jualan dalam 1 hari sudah mencecah RM3.00.

Berbalik kepada konsep MLM dalam bisnes topup di EzBizTopup.  Sekiranya anda menaja orang di bawah anda, maka anda akan dapat komisyen sebanyak 0.25% - 1% hasil jualan mereka (Komisyen bergantung kepada jarak level anda dengan downline anda). Contoh jika anda adalah Agen First Retail dan anda menaja Agen di bawah anda Second Retail yang telah membuat jualan topup sebanyak RM10 maka anda layak dapat 2.5 sen hasil dari jualan downline anda. Ini merupakan pendapatan pasif yang anda dapat sekiranya downline anda dapat membuat jualan . Untuk mendapat pendapatan pasif ini anda tidak perlu maintain apa-apa, dari segi jualan ataupun bayaran bulanan.

Di atas merupakan satu cadangan saja, sekiranya anda tidak mempunyai downline pun tidak apa kerana anda masih dapat untung hasil jualan topup anda sendiri. Nak untung lebih kena usaha juga bak kata pepatah "Usaha tangga Kejayaan". Jadi strategi anda adalah amat penting dan berniagalah dengan penuh keyakinan. Bagi mereka yang menggunakan topup untuk kegunaan sendiri pun kira menguntungkan diri sendiri sudah tidak payah susah-susah untuk pergi ke kedai topup malah dapat menjimatkan wang,masa dan tenaga.


Responses

0 Respones to "Konsep MLM dalam bisnes topup"

Post a Comment

 

Meta Tag

Easy Topup Reload, Easy Prepaid Reload, Topup Prepaid, Margin Keuntungan Tinggi, Yuran Pendaftaran Murah, Pakej Pendaftaran yang menarik. Untung jualan dan Komisyen Jualan, Bisnes topup murah, Komisyen Downline, A&A Mobile, Benz Mobile, Ananamobile, ZM Easy Mobile, ZM Reload, E-Load, Easyreload, Eload
PENAFIAN: Ini bukan laman web rasmi syarikat. Ini adalah web promosi milik agen yang berdaftar di bawah syarikat dan diberi kuasa untuk mempromosikan perniagaan ini.Laman ini juga dibangun untuk membantu anda mendaftar sebagai agen topup di bawah syarikat. . Tiada kaitan dengan Syarikat yang disertai. Contoh pendapatan adalah simulasi sahaja. Pendapatan sebenar bergantung kepada usaha setiap agen. Kami tidak menjamin sebarang pendapatan TETAP.

Categories

Return to top of page EzBizTopup Copyright © 2011|Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors